Deklaracja dostępności
Dostępność cyfrowa
INKO Consulting zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej s7-czosnow-kielpin.gddkia.gov.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do s7-czosnow-kielpin.gddkia.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: 16.11.2023
Data ostatniej dużej aktualizacji: 16.11.2023
Oświadczenie sporządzono dnia: 16.11.2023.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez INKO Consulting
Niedostępne elementy lub treści
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- mogą występować przykładowe opisy alternatywne w galeriach i postach, które należy uzupełnić właściwym opisem podczas wdrażania szablonu i publikacji,
- z uwagi na identyfikację wizualną podmiotu zastosowano kolory, który nie spełnia zasad kontrastu,
- osadzone mapy zewnętrzne są niedostępne z poziomu klawiatury,
- brak tekstów audiodeskrypcji lub napisów w osadzonych filmach.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Marta Chmielińska, adres poczty elektronicznej biuro.s7-czosnow@inkoconsulting.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 506 246 541. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Wnioski i skargi
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.